Det er ingen medlemskontingent i Drammen Frikirke. Det er heller ikke plikt til dugnad eller annen innsats. Det hele bygger på frivillighet. Men vi håper at de som ønsker å bli medlemmer i menigheten, også ønsker å bidra økonomisk og tidsmessig etter det de har anledning til. Som en frimenighet er vi helt avhengig av frivillig innsats.

Vi tror at Gud vil menighet. I den lokale menighet har vi mulighet til selv å velge våre ledere og selv å avgjøre hva vi ønsker å legge vekt på i arbeidet. Det er vårt privilegium, men også vårt ansvar som kristne, å virkeliggjøre det i menigheten.

Vi er villige til å satse
Vi er inne i en satsingsperiode, og til dette trengs økonomi. Vi takker alle som er med i givertjenesten slik at vi kan drive en livskraftig menighet i mange år fremover.

Drammen Frikirke er helt avhengig av givertjenesten og gaver for å kunne drifte menigheten. Vi oppfordrer alle medlemmer, eller som ser på oss som sin menighet, til å være med på den faste givertjenesten. Dette skaper forutsigbarhet for økonomien. Ønsker du å bidra med et fast beløp i måneden?

Det er lett å bli giver, og du kan gi på følgende måte:

Ta kontakt med kasserer Erik Edman eller pastor Ole-Bjørn Haugaasen hvis du har noen spørsmål om givertjenesten.